mijn laptop gaat niet meer aan, terwijl hij het eerst nog deed ?

eerst deed ik de adapter eraan en deed de laptop het nog, nu doet hij helemaal niks meer. ook als de accu eruit is. het lampje brand niet eens als de adapter eraan zit.

Toegevoegd na 2 dagen:
iemand?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (2)

Heb ik ook gehad bij mijn laptop van HP. Met een andere adapter deed ie het wel. Is het de originele adapter, of is ie al een keer vervangen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik had hetzelfde.En soms gaat hij nog uit terwijl ik bezig ben op de comp.Dit moet je doen:Doe alle verbonden schakelaars uit elkaar en steek ze dan weer opnieuw aan elkaar,sluit de computer dan aan,als hij aan gaat(goed dan), moet je niet aan de draden komen van de computer want als je eraan komt gaat hij weer uit.Als hij niet aan gaat moet je hem rustig opnieuw proberen aan te zetten en als het niet lukt een beetje wachten en daarna weer aanzetten.