Welke adapter heb ik nodig voor deze harde schijf?

Ik heb al veel gezocht op internet maar wil graag weten waar ik deze adapter goedkoop via internet kan krijgen.
Deze harde schijf komt uit een compaq minilaptop maar heeft 320GB dus die wil ik eigenlijk wel als externe schijf gebruiken.
Ik kan geen kabel vinden waarmee ik hem via USB weer kan gebruiken.

Toegevoegd na 9 minuten:
Op de een of andere manier wil de afbeelding niet uploaden.
Deze komt er zo aan onder een linkje..

Toegevoegd na 11 minuten:
Zie link: http://www.uploadplaatjes.nl/plaatje.php?id=302470

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
weet ik toch niet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan hem beter in je desktop stoppen (als het om een desktop gaat). Dan heb je niet de vertragende factor van USB 2.

Het beste antwoord

Je zal hiervoor een zogenaamde harddisk case nodig hebben. Bij bv mediamarkt kan je die krijgen.

Toegevoegd na 1 minuut:
bv http://www.informatique.nl/519870/conceptronic-2-5inch-hdd-mini-casing.html
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Hier een hele waslijst aan keuze.
http://tweakers.net/pricewatch/cat/686/hardeschijfbehuizingen.html#filter:XYzBCsIwDIbfJecdto5h6QMMPAjCvImH0kaI1G2kVYTRdzdVe_GSkP_7v2xwJY7pyOTwRHc82BeY-RFC8w9ormBhjzwSBg8GVqZbhF84LZwks9FJshb1o7UNRLfw9_lQj0owoEvopxXd3kcwZ-g70dXQw0WwxCOFhCxog65tVdlPG0pT6V2pai2zH7QYOec3

Je hebt dus een ext behuizing nodig waar een 2.5" Sata schijf in past. Als je de volle snelheid vd schijf wilt kunnen benutten kijk dan naar een USB3 ext behuizing (natuurlijk moet je dan wel ook USB3 poortjes op je pc hebben).

Toegevoegd na 15 minuten:
Sata150, 300 of 600 maakt trouwens niet uit de schijf zelf zal toch niet sneller zijn dan Sata150 en Sata is verder backwards compatible.