Als ik mijn muis 3 minuten niet gebruik doet hij niks meer.Wat kan dat zijn?

Het is een draadloze, en er zit een nieuwe batterij in...

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Hoi Sharon,
Als je de batterij hebt vervangen, dan kan zijn dat die dan even uit de systeem is. Probeer eens de software van de muis opnieuw te installeren. Heb je de cd nog?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Een draadloze muis is meestal verbonden met het keyboard en soms na verwisselen van batterijen moet je hem resetten.
Op het keyboard en de muis zit een knopje dat je gelijktijdig meestal 30 seconden of een minuut ingedrukt houden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
klopt helemaal.!
Ik wou net bijvoegen..
Vermoedelijk schakelt de muis zichzelf uit of zet zich stand-by om de batterij te sparen. vaak is het voldoende om de muis even te bewegen of één van de knoppen even in te drukken.