is er in een dell inspiron 620 desktop pc ruimte voor een HD 6670 video kaart (is 2 slots breed)?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Zo te zien kan het wel passen als je de kaart die er onderzit er uit haalt, ik kan niet zien welke kaart het is, en misschien is die jij hebt anders samengesteld dan het plaatje, maar welke aansluitingen zitten er onder je VGA/DVI/HDMI aansluitingen?

Toegevoegd na 5 minuten:
Deze passief gekoelde 6670 is zo vormgegeven dat hij er zo in zou kunnen (het koelblok zit naar boven gericht). Ik vrees dan echter wel dat de Dell hem niet behoorlijk zal koelen. Als dan echter zelf een koelertje op het koelblok zou plaatsen zou je wel weer een heel eind kunnen komen.

Toegevoegd na 5 minuten:
koelertje moet ventilatortje zijn
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt, hij zit er in en loopt als een tierelier!