Hoeveel geld zou ik kunnen vragen voor een acer laptop waarvan de hardware perfect is maar de software niet?

De laptop is ongeveer 5 jaar oud en heeft verder geen kapotte onderdelen.. Ik kom er zelf niet uit met de software maar iemand die hier goed mee is zou dit wel kunnen fixen!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tsja, dat hangt logischer wijs af van de laptop die je aanbied. Een handig persoon gooit er zo een windows versie overheen en klaar is kees. Als je aangeeft welke laptop kan ik je helpen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ben nu niet thuis maar zal vanavond even het precieze model vermelden! Het probleem is dat er geen driver opzit voor de cd/dvd ingang dus hij leest een Windows installatie cd niet.. Drivers kan ik niet downloaden omdat internet explorer niet op start.. Ik heb er een Hyves applicatie op en die werkt wel met het internet, dus dat werkt wel. Ik vrees dat hij vol met virussen zit, en ik kan dus geen goede virusscanner installeren!

Antwoorden (1)

een 5 jaar oude laptop is het verkopen nauwelijks nog waard. Misschien dat iemand je nog 50 euro wil geven, maar meer dan dat zou ik niet op rekenen.

Toegevoegd na 1 minuut:
overigens: Het al dan niet opnieuw installeren: Als je een windows CD hebt, en in de BIOS aangeeft dat hij via de CDROM moet opstarten en de CDROM werkt nog, kan je gewoon windows installeren, of linux whatever ticles your fancy..