Dat kan met een " Apple Wireless Keyboard". Ik typ dit antwoord met een dergelijk toetsenbord. Ze kosten ongeveer € 55,-, maar ze zijn kwalitatief heel goed.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Jadat kan dan moet je gewoon een ipad toetsen bord aansluiten in de op laad ingang
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee. I.i.g. niet als deze met usb is. Er zijn wel speciale Bluetooth toetsenborden voor iphone en ipad.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jap, als het een (Apple) Bluetooth keyboard is werkt dat gewoon!