ik heb 2 schermen nu en hoe zal ik ze na aansluiten configureren op 1 computer ik heb windows 7?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Desktop heeft standaard maar 1 video-uitgang en een laptop 1 extra video-uitgang. Je blijft altijd met 1 scherm zitten. In een desktop past nog wel een extra videokaart, maar je moet wel wat kunnen om die te configureren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Elke desktop met een dedicated videokaart kan je zo met twee beeldschermen opstellen. Een vinkje aanklikken als je je bureaublad wil uitbreiden ipv kopiëren kan iedereen.

Het beste antwoord

De meeste monitoren worden meteen herkend door Windows, als het goed is ziet u na het aansluiten een duplicatie van uw besturingssysteem.

U kunt het volgende doen om de scherm uit te breiden.

Rechtermuisknop op uw bureaublad > Scherm Resolutie, onder meerdere monitors, kun je "beeldscherm uitbreiden" selecteren, klik daarna op Toepassen.

Voor meer details kun je de video bekijken, zie bron.

Succes!