Kent iemand de geluidskaart van Trust 5.1 sound card 14319? Ik heb die geïnstalleerd en ook de soft op het meegeleverde schijfje. Nu bleek die soft al

die soft lijkt alleen geschikt voor 64bit systemen.
Na kontakt met trust kon ik ook een andere driver installeren. Maar het ding werkt nog steeds niet!
Probleem in de hardware?
Mijn PC is 32 bit en draait op Windows XP Pro.
Wat denken jullie ervan.
Hartelijk dank vooraf en zonnige groeten uit Portugal
Alentejano23

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hier al gekeken? http://www.trust.com/products/productdrivers.aspx?artnr=14319
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik waardeer de reakties en heb de suggesties uitgeprobeerd. Er is blijkbaar of iets mis met de geleverde software (op schijfje en die die ik als downloads van de Trustsite kreeg, of er is iets mis met de print op de geluidskaart. Ik krijg er nog een punthoofd van.
De boel gaat terug naar de leverancier.... en we zien wel.
Noch bedankt en ik breng jullie op de hoogte van het vervolg.
Voorlopig sluit ik de vraag.
Groetjes alentejano23

Antwoorden (2)

hoi lentejano,

tsja, via regedit (register editor) kan je mogelijk nog wat wissen en daarna de juiste driver installeren.
vermoedelijk is er nog wat residu achter gebleven waardoor de nieuwe installatie fout gaat.

tip voor de volgende keer, want die komt zeker, ik spreek uit ervaring. :-(
maak regelmatig een backup en vóórdat je iets installeert nogmaals een backup maken. op zijn minst een systeem herstelpunt maken, dan kan je altijd nog terug naar de oude situatie.

ik maak maandelijks een backup, schade en schande zijn harde leermeesters....

veel suc6
groeten, Dré
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heel simpel, haal ergens Driver Genius vandaan gekocht of niet. werkt als een trein (zelfs ik als ICT-er kan soms bij Custom Installaties gewoon niet vinden bij wat er nou ontbreekt bij een Unknown device) en dit programma doet dat vanzelf.
Ook werkt dit programma alle verouderde drivers bij waar je het bestaan niet eens van wist.