wat is een goede laptop waarop games kan spelen?

het hoeft geen super top game laptop te zijn maar je moet er wel games op kunnen spelen, hoeft niet op de hoogste resolutie. graag niet duurder dan 700 euro

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (3)

Dat kan eigenlijk op alle laptops alleen ik zal wel een laptop met een werkgeheugen van meer dan 1 Gb te nemen.

Toegevoegd na 6 minuten:
Dus geen mini laptop want die hebben vaak maar 1 Gb en geen plek voor een cd-rom
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er zijn tegenwoordig geen nieuwe laptops meer met 1GB geheugen..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En dat kan zéker niet op alle laptops! Geef dan gewoon geen antwoord..
Dell XPS 17 komt in de buurt van 750 euro ,asus heeft ook hele goede game laptops en oerdegelijke hardware voor niet zo veel geld maar als je echt een goede game laptop wilt dan kost ie tegen de 1000 euro aan.

Toegevoegd na 1 minuut:
Je moet vooral kijken naar de graphic card(minstens 512mb) ,dat er windows 7 op zit ,minstens 4gb ram geheugen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja maar zijn het de nieuwste games of oudere?
Nieuwe kan je ongeveer nog 1-2 jaar op laagste revolutie spelen dan niet meer.
Ik zou gaan voor een desktop. Een laptop gaat minder lang mee dan een desktop, en je wilt 'm voor gamen, weet niet na hoelang je 'm moet vervangen..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan kan je misschien beter een console nemen? - Makkelijk verplaatsbaar, goedkoop en alles werkt..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een gaming laptop dan: alienware m11x als je een kleine laptop wilt met veel kracht en je kan er lang mee doen. Anders gewoon de dell xps 17 met 6gb ram een i7 en 2gb video kaaart, daar kan je wel een paar jaar mee doen.