Waarom doet de 3D functie op mijn laptop het niet?

Ik heb de Dell XPS 17 notebook. Ik heb hier de Nvidia GT 445M videokaart in zitten. Hiervoor heb ik de 3D-firmware geinstalleerd. Maar toen kwam ik erachter dat je hier een speciale 3d-kit voor nodig had, maar dat hem wel op een 3d-TV aan kon sluiten. Dit heb ik gedaan met HDMI op een Samsung UE40c7700. Ik heb hier het spel Call of Duty: Black Ops op gespeeld, maar de 3d functie werkt niet. Ik heb alles opnieuwe geprobeerd in te stellen maar het lukt niet. Mijn vraag is dus. Is het mogelijk? En zo ja, wat doe ik fout?

Alvast bedankt voor de antwoorden

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Je hebt hetzelfde probleem als wat ik heb. Je videokaart ondersteunt 3D niet naar je 3D tv. Je moet dacht ik minimaal de 520 van nvidia hebben of hoger. Zie niet welke processor je hebt maar ook die moet minimaal 2e generatie zijn. Baalde zelf ook enorm maar vond deze informatie op site nvidia na de aankoop van mijn laptop. Balen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oo ja das inderdaad balen!! Ik heb er een i7-processor inzitten. Maarja als de videokaart het niet aan kan... pech. Toch bedankt he;)

Andere antwoorden (1)

Vreemd, volgens de beschrijving van de laptop, heb ik gelezen dat je ook 3D spellen in 3D op je tv kunt spelen. Het moet wel een nvidia compatibele tv zijn. Misschien moet je bij de video instellingen kijken of je de 3D functie misschien niet hebt uitstaan.
Lijkt me sterk dat ie het niet doet...