Weet iemand in welke winkel(keten) je de Turtle Beach Headset voor een Xbox kunt kopen? Ik bestel 'm liever niet online.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (3)

Dat lijkt me iets wat je typisch bij Eplaza kan kopen. Zelf even checken of er een bij je in de buurt zit:

http://www.eplaza.com/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarom niet online? Welke type zoek je eigenlijk?
Turtle Beach Ear Force X41 bijvoorbeeld is bij Wehkamp en Neckermann te koop en via deze sites kopen is heel betrouwbaar.

Maar een Mediamarkt of een Saturn zullen het zeker wel hebben danwel kunnen bestellen. Bart Smit kan het artikel misschien ook wel bestellen voor je.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik wilde ook een Turtle Beach kopen, helaas waren ze er niet bij mij in de buurt. Een vriend heeft een Turtle Beach gekocht in de MediaMarkt Deventer. ( Ik had de Turtle Beach x11 besteld op bol.com , en alles is goed gegaan. Misschien een tip voor je! )