Waar kan je supergoedkope en online een laptop sleeve kopen voor een 17 inch laptop??

Heb weleens regelmatig via sites zoals dealextreme.com goedkope iphone hoesjes besteld maar zijn er ook nog meerdere sites waar je laptop hoezen kan bestellen.
Of ken je een winkel waar ze deze ook heel goedkoop verkopen??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (3)

Ja bij de Xenos, ik ben vergeten hoe duur ze waren, maar kan me nog wel herinneren: Tjee da's goedkoop!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Amadea
12 jaar geleden
Als je ze online kan kopen zou het toch ook mogelijk moeten zijn om de prijs ervan op te zoeken...
Www.chinabuye.com
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ebay en Amazon.com zijn voor mij altijd goede alternatieven.