Waar kan ik een goedkope externe harde schijf kopen?

Waar vind ik een externe harde schijf van 750 GB of groter voor minder dan 50 euro?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware
1.8K
capthavoc
12 jaar geleden
poeh dat wordt pittig zelf op marktplaats zie ik ze niet Bronnen:
- www.marktplaats.nl
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je de tijd hebt kun je beter effe afwachten, de harde schijven zijn op t moment extreem dur doordat er te weinig voorraad is in europa ivm overstroming thailand.. Bronnen:
- http://games.fok.nl/nieuws/472944/1/1/50/verzendingen-hdd-s-vertraagd-door-overstromingen-thailand.html
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt voor je reactie, capthavoc.
Het is inderdaad lastig. Ebay, Marktplaats en vele internetshops heb ik al afgespeurd, maar niets gevonden.
Toch hoor ik van vrienden dat het wel degelijk mogelijk is; zij hebben HD's gekocht in 'echte', ouderwetse offline winkels, die soms goede aanbiedingen schijnen te hebben... Misschien is iemand hiervan op de hoogte. :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je dan aan die vrienden vraagt welke winkel het was, dan is je vraag beantwoord.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wachten tot eind 2012 dan zijn de prijzen weer stabiel :D
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
VDB, die aanbiedingen zijn inmiddels al lang voorbij...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er waren zeer scherpe prijzen, maar zoals hieronder al staat zijn de fabrieken in Thailand overstroomd. Tot dat weer opgedroogd is en de productie weer op gang komt, blijven schijven even erg duur. Ze zakken wel weer in prijs, maar misschien pas over een paar maanden.

Het beste antwoord

De Aldi heeft aankomende woensdag een Medion 2TB usb 3.0 externe HD voor 75 euro. Dat is inderdaad meer als 50 euro, maar voor die 25 euro extra heb je wel wat. Zeker als je (in de toekomst) een usb 3.0 aansluiting hebt. De HD werkt ook gewoon op oudere usb poorten.
Zie bron voor link naar advertentie.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kijk, dit zocht ik nou!
Geweldig, dank je wel!!! +
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
klopt. maar: wees er snel bij. leg je slaapmatje vast klaar.
meestal heeft het filiaal maar 3 stuks -of geen-
en zijn er vele wachtenden voor de deur eer de Aldi opent...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik sta er al ;)

Andere antwoorden (6)

Bij mediamarkt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zojuist op hun site gekeken, maar dat gaat hem niet worden...
momenteel NIET, gezien de fabrieken van samsung en western digital zijn overstroomd en er momenteel dus bijna niets geleverd word.

zelfs 2ehands is een 250gb schijfje intern,los nog 60 euro
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Harde schijven zijn de laatste tijd flink in prijs gestegen, dus dat gaat nu niet meer lukken voor deze prijs. Reken op vanaf ongeveer Euro 75,-

bijv:
http://www.mycom.nl/Product/Externe-Harde-Schijven-Externe-Harde-Schijf/Western-Digital-750GB-Elements-25/1194431

http://www.computeridee.nl/nieuws/harde-schijven-duurder-door-overstromingen-thailand
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je kijkt bij www.tweakers.net en dan bij Pricewatch de externe harde schijven selecteert zie je nog een paar opties voor 500Gb schijven onder de 50 euro.

Kijk maar even via deze link:
http://tweakers.net/pricewatch/cat/776/externe-schijven.html#filter:q1bKL0pJLXLLTM1JUbJSKijKzCpW0oEIBucXlQDFEouTlWoB
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Handig! +
Marktplaats
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Meestal koop je een ander zijn narigheid
Toen ik de vraag las begreep ik hem niet want ik heb een half jaar geleden een 2 1/2 inch 750 GB externe HD gekocht voor iets van 40 euro, ongeveer dezelfde prijs die ik een jaar eerder voor een 320 GB betaalde. Nu ik bij mijn vaste leverancier Paradigit kijk, zie ik dat zie inderdaad ineens een stuk duurder zijn. Ik zou zoiets nooit 2e hands kopen. Ik heb mijn 320 GB een keer(niet eens op de tegels) laten vallen en er zit nu een piepje in. Ik durf er niets belangrijks op te zetten.