Mijn laptop heeft wel eens kuren, dat die zo ineens uitvalt. Wat is dit? (zie bijlage foto?)

Niet eens zo heel vaak, maar af en toe laat die een steekje vallen, net alsof die op tilt slaat of zo. Weet niet hoe ik dit zal / moet omschrijven. Daarna start die ook wel weer normaal op en zo, ook niks geen melding van wat het veroorzaakt zou kunnen hebben...

Vooral met spelletjes op Facebook en als ik video's aan het kijken ben, dan doet die dat hoofdzakelijk.

Toegevoegd na 4 uur:
Ik heb me ook laten vertellen dat hij veel te heet werd, dus heb ik hem helemaal schoon laten maken bij de koelingsfin? (of hoe heet dat exact) en staat nu op een standaard die extra koeling genereert, het gebeurt nu regelmatig minder, maar het euvel is niet helemaal weg...

Toegevoegd na 4 uur:
Zie ook:
http://www.goeievraag.nl/vraag/ferrari-collection-schaalmodellen-verschenen-288.266718

Schijn daar weer geen antwoord op te krijgen, maar wil het toch wel heel graag weten. AUB, iemand? LOL:)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Dit is al een ouder model? ;P
Geen zorgen.
Het is duidelijk je video kaart.
Het zit idd vaak bij spelletjes omdat hij ze niet kan ("hij=videokaart".).
Even binnenbrengen bij z'on pc dokter en het is gepiept in no-time.
Sterkte!
-james
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zo repareren nog wel de moeite waard zijn? ik heb deze computer al vanaf september 2008...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+ btw:)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nou,
Hangt af van je budjet :p.
Ik zelf gebruik een macbook met lion osx heb deze heel graag en kost: 999-, een beetje duur tuurlijk..
Maar ook de solden komen eraan.
Of denk aan een acer ofzo ;).
1 raat! Koop nooit een tochiba,asus!
Er is bewezen dat na vijf jaar ze zichelf stuk maken, dan koop jij lekker een nieuwe!
Sterkte,
-james
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hehe, ik werd al voor domkop uitgemaakt toen ik met deze HP aan kwam zetten, wat ik wel niet dacht om geen Acer te kopen haha. Deze was 800 toen ik hem kocht. Maar voor een beetje internetten en muziek / filmpjes zou ik voor 500 toch wel een hele mooie kunnen kopen?
Laptops of desktops zijn helemaal niet meer zo duur.
Eigenlijk is 1000 wel het maximale wat ik aan een computer uit zou willen geven. 2x eentje van 500 of een keer 1 van 1000, wat is wijsheid, lol
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat zijn solden btw? Nooit van gehoord...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Solden=koopjes ben belg.
Jij nederlander? ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Net als james en ik hier lekker voor een Macbook gaan als het 1000 mag kosten...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, ik ben Nederlander, LOL:)
Zal een Macbook overwegen, thx

Andere antwoorden (2)

Dan zou er normaal gezien een probleem zijn met je grafische videokaart. Best eens binnenbrengen, hier kunnen we niet veel doen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb eens via HP een service monteur met hulp op afstand gehad (hij bediende via Maastricht mijn computer in Overijssel) en die heeft mijn videokaart geupdate, maar dat had dit probleem niet verholpen, maar toch een plus voor de moeite, bedankt:)
Hey, dat is wel vreemd er kan een fout in je software zitten. Het kan ook te maken hebben dat de scakelaar niet werkt of dat er een kleine kortsluiting komt je zou is naar bcc mediamart etc. Evt. Een laptop bedrijf die gespesiizeerd is in dat soort dingen. Ik hoop dat ik je genoeg geholpen hebt