De laptop start niet meer normaal op (zwart scherm), alleen in de veilige modus wel. Ligt dat aan de batterij of zo?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Dit ligt inderdaad niet aan de batterij. Heb je een foutmelding gehad, de vorige keer dat je hem opstartte/afsloot?
Het kan een virus zijn, maar ik heb de afgelopen week gemerkt dat er waarschijnlijk een update van Windows of iets dergelijks voor Windows Vista en XP zorgt dat sommige laptops niet meer opstarten. Probeer met Systeemherstel (in de veilige modus) terug te gaan naar bijvoorbeeld twee weken geleden, toen het nog wel werkte.
Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

nee, dat komt vast door de wijze waarop je hem hebt uitgeschakeld, je moet altijd naar Starten gaan dan op dat pijltje dat naar links wijst klikken en Afsluiten.

Toegevoegd na 36 seconden:
Sorry pijltje naar rechts XD
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij het opstarten van de computer in veilige modus worden alleen de noodzakelijke bestanden geladen die Windows nodig heeft om te functioneren. Alle andere zaken worden niet opgestart. Hierdoor zullen bijvoorbeeld slechts de standaard video drivers gebruikt worden, waardoor de beeldkwaliteit en de schermresolutie anders kunnen zijn dan je gewend bent. Veilige modus is slechts bedoeld om problemen met de PC op te sporen en op te lossen. Daarna kun je (als het goed is), de PC weer in normale modus opstarten, waarna alles weer zal functioneren zoals je gewend bent!