Kan ik 3 monitoren aansluiten op een GeForce 8400 GS ?

De GeForce 8400 GS bevat een dvi ingang een via ingang en een Hdmi ingang zou ik hier op 3 schermen kunnen aansluiten? Ps ik heb geen scherm naar Hdmi dus dat wordt dan van Hdmi naar verloopje naar dvi of vga is dit mogelijk?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware
1.1K

Antwoorden (3)

hdmi naar vga kan in elk geval niet
en ik vraag me af of vga dvi en hdmi samen op gaan.
capthavoc
12 jaar geleden
Nee. dat gaat niet lukken. Zodra je een 3e monitor aansluit vervalt de hdmi aansluiting. Je hebt 2 dezelfde (SLI) videokaarten nodig
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt in ieder geval een vga monitor aan de vga aansluiting koppelen en ook een monitor met een hdmi ingang aan de hdmi uitgang van de kaart.
Heb ik al uitgeprobeerd. Een derde monitor? Ik denk dat de kaarten op maximaal 2 monitoren zijn gebouwd.. trouwens: het vergt meer rekenwerk voor de vga kaart als je er nog een monitor aan hangt, waardoor in zijn geheel de kaart langzamer wordt.