Welke spellen kan ik spelen met mijn nieuwe pc: intel i5 2320. Amd radeon hd 6450 en 4gb ddr3 geheugen?

En waar kigt de grens. Wat kan niet meer met deze configuratie?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware
1K

Antwoorden (3)

Ik denk niet dat er spellen op de markt zijn die zullen aangeven dat je systeem niet voldoet. Je kunt ze dus allemaal opgestart krijgen. (Wellicht zul je de nieuwste 3d games niet in de allerhoogste stand kunnen spelen, maar dat lijkt me ook een overbodige investering.)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
BF3 geeft hogere minimum specs aan; http://www.game-debate.com/games/index.php?g_id=1164&game=battlefield%203#systemRequirements
Je zult weinig nieuwe spellen echt lekker kunnen spelen. Ik raad je aan een paar extra euro's aan een goeie videokaart te besteden dan kan je alles aan. Ik zou voor een HD 6770-6850 gaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op deze website kun je via een plug-in testen of je het gewenste spel zal kunnen spelen op je computer:
http://www.systemrequirementslab.com/cyri/intro.aspx