hoe verhelp ik dit probleem met mijn muis?

ik heb een apple muis met zon balletje van de imac maar het balletje functioneert niet goed ik kan wel naar boven maar niet goed naar boven scrollen,
Wat kan ik hier tegen doen?
(licht aan de muis niet aan de imac)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (2)

Aan de onderkant zit een klepje dat je kan draaien. Draai naar links en dan valt het balletje eruit. Maak dit balletje goed schoon. In de muis zie je dan 2 "asjes", hoogstwaarschijnlijk zit daar stof op, maak ook dit schoon!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dankje gelijk effe proberen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedoel jij niet een oude muis met een balletje erin ipv een laser?
Apple heeft een balletje aan de bovenkant van de muis want dient als scroll-wheel bij een normale muis. Ik denk dat het probleem dus ligt aan het balletje op de bovenkant
Met je garantie naar de apple winkel toe. Als het niet aan de computer ligt is de muis zelf waarschijnlijk gewoon niet goed.