Streepje naar links op de e 'verdwenen'. Hoe krijg ik dat terug?

Hallo allen,

Deze vraag is gerelateerd aan een vraag van vorig jaar, gezien de leeftijd van de vraag stel ik hem opnieuw.
Sinds kort ben ik op de laptop 'het streepje naar links' boven bv de letter e kwijt. Normaal was de actie eerst het streepje(links naast de 1)en dan de letter e intikken altijd standaard, maar dat werkt niet meer. Krijg nu een ``e combi als ik dat doe. Ook is het streepje naar rechts niet meer aanwezig onder de normale actie, dat wordt nu ''e.
Kan dit te maken hebben met het installeren van bepaalde software? Toetsenbord staat trouwens wel ingesteld op Verenigde Staten(internationaal).

Bedankt.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware
1.7K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Probèér eens ctrl+shift.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is voor dit probleem niet van toepassing.

Het beste antwoord

Ik kan niets anders bedenken dan dat de taalinstellingen niet goed staan. Je kunt dat als volgt veranderen:

- klik linksonder op Start
- klik op Configuratiescherm
- ga naar Landinstellingen
- klik op Toetsenborden en talen
- klik op Details (bij XP) of Toetsenborden wijzigen (bij Vista)
- klik op Toevoegen
- kies als Invoertaal: Nederlands (Nederland)
- kies als Toetsenbordindeling: Verenigde Staten (internationaal)
- klik op OK

Je hebt nu 2 toetsenbordinstellingen.
Verwijder de oude instelling.
Klik op OK in meerdere schermen om alles op te slaan.
Plaatje bij antwoord
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
We have a winner! Pieter2011 had het bij het rechte eind. Toen ik jouw screenshot zag ging ik bij mij checken en tot mijn verbazing was de gehele Engelse(Amerikaans int)invoertaal verdwenen..! Hoe dat mogelijk is...wellicht toch een worm in mijn geheugen(van de laptop dan)waar mijn virusscanner al een paar keer alarm voor had geslagen. Invoertaal opnieuw geïnstalleerd, structuurboom aangepast, opnieuw opstarten en voilà...we kunnen weer volop èèè en ééé ààà ááá etc maken.
Toch een kleine kanttekening: ik heb nu een extra tabje in de Engelse invoertaal erbij gekregen: overig=> ink correction. Heb ik niet eerder gehad, is dat nieuw?
Helaas kan ik nu blijkbaar geen afbeelding bij deze reactie plaatsen. Hoop dat je begrijpt wat ik bedoel.
Bedankt Pieter en iedereen die gereageerd heeft. Top!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik laat deze vraag nog even open zodat men nog kan reageren op mijn vorige reactie. Dank...
Pieter2011
12 jaar geleden
Fijn dat het gelukt is! Soms blijkt de oplossing minder ingewikkeld dan je aanvankelijk dacht. Over die "Ink correction" heb ik ook iets gevonden. Lees de vertaling maar even op
http://translate.google.nl/translate?hl=nl&sl=en&u=http://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/windows_7-desktop/ink-correction-what-is-it/3eda4346-a4e9-49d2-b6cc-4423ed4618c7&ei=bQW7Tum0PMbsOYCh9KQK&sa=X&oi=translate&ct=result&resnum=1&sqi=2&ved=0CCwQ7gEwAA&prev=/search%3Fq%3Dink%2Bcorrection%26hl%3Dnl%26biw%3D698%26bih%3D435%26prmd%3Dimvnsfd
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Pieter, je hebt een hoop duidelijk gemaakt en ook je laatste reactie mbt de ink correction maakt één en ander duidelijk. Bedankt voor de input en dat geldt natuurlijk ook voor de andere reactie's.

Andere antwoorden (2)

Ga naar word->invoegen-> symbool -> zoek teken en druk er op
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Probeer eens è alt 138. Instelling Engels ver.staten. Ver staten internationaal.