Hoe kan je je usb-stick goed beschermen?

Als je het dopje kwijt bent.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware
1.9K

Het beste antwoord

Het dopje heb je nergens voor nodig. Je hoeft je USB-stick niet te beschermen. In het algemeen zijn ze niet stuk te krijgen. Ik heb er eentje die al een keer of drie een 60 graden wasmachinebeurt heeft meegemaakt en die doet het nog steeds.
escape
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Niet los in je broekzak met sleutels meenemen. Als je je USB-stick als enig voorwerp in een zak doet, kan er weinig misgaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je kan een dopje maken van bijvoorbeeld een klein lego blokje, doe in het blokje dan een magneetje zodat hij er niet vanaf valt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is overigens de vraag waartégen er beschermd moet worden? Ikzelf heb een La-Cie model sleutel van 8 GB die gewoon aan mijn volle sleutelbos zit en er zit echt geen dop (meer) op maar nooit problemen gehad.
Zelfs niet als ik de sleutelbos onder de kraan met zeep afwas, even laten drogen en hij doet 't weer.
Dit sleutelmodel is voorschrift bij veiligheidsmensen omdat je bij vergeten immers ook je eigen huis niet meer inkunt.
De enigste mensen waarvan ik weet dat ze ooit problemen kregen werkten in de hoogspanningstechniek en trokken daarom zelf al nooit nylonkleding aan en inderdaad ging mijn vorige La-Cie stuk doordat hij tegen een slijpsteen aankwam maar dat doet toch niemand?