Als ik ram in de pc van 4gb uitbreid naar 8gb waar merk ik dan het verschil?

Ik wil graag games spelen zonder lag zal dit hierbij helpen of moet ik andere dingen uitbreiden?
pc specificaties:
NVidia Geforce gt 220
Intel Core 2 Quad CPU Q8200 @ 2,33 GHZ
Ram: 4GB

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware
2.3K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb een 1gb kaart hoeveel moet er dan in?
kan ik dan iets krijgen onder de 100 euro dat veel beter is?

Het beste antwoord

Het ligt eraan of je een 32-bits of 64-bits besturings-systeem hebt. Met 32-bits heeft het geen nut om er 8gb RAM geheugen in te plaatsen. Windows pakt dan maximaal 3,8 gb RAM.

Als je 64-bits hebt dan merk je wel degelijk verschil, je computer werkt dan aanzienlijk sneller maar als je eventuele lag wil voorkomen in games dan raad ik je een sterkere videokaart en snellere processor aan. Denk aan een 1gb videokaart en een processor met een minimale kloksnelheid van 2.8 Ghz.

Ik hoop je voldoende te hebben geinformeerd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Dit zal zeer waarschijnlijk niet helpen, als je wat wil upgraden moet je je videokaart upgraden dat zou de prestaties in games makkelijk kunnen verdubbelen.

Toegevoegd na 1 uur:
Ik zou zoiets aanraden.

http://tweakers.net/pricewatch/285128/sapphire-radeon-hd-6770-1gb-gddr5.html
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb een videokaart van 1gb hoeveel moet er dan in om verschil te merken?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het gaat niet om het aantal GB, het gaat om de nummers, een 220 is niet zo goed als een 430 of een 560 bijvoorbeeld. Een GTX 560 met een 1GB geeft veel beter prestaties dan een GT 220 met 2GB.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
http://tweakers.net/pricewatch/285128/sapphire-radeon-hd-6770-1gb-gddr5.html
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je de vraag leest staat er"waar merk ik het verschill" dus mrtomaat : waar merkt ie het verschil al ie zijn RAM upgrade?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hij merkt hoogstwaarschijnlijk geen/amper verschil, aangezien 4gb gewoon een goede hoeveelheid is, maar zijn gpu een verouderde budget kaart is.. dus letterlijk zoals MrTomaat het zegt:
Dit zal zeer waarschijnlijk niet helpen, dus geen/amper verschil..