hoe zorg ik de voor dat mijn laptop niet op zwart gaat?

hij valt uit als hij op zwart gaat

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (1)

Je vraag is niet al te duidelijk dus ik speculeer een beetje met mijn antwoord

Ik neem aan dat je laptop in slaapstand gaat en ik neem aan dat je Windows 7 gebruikt.

je gaat naar de configuratiescherm toe dan hardware en geluiden dan energiebeheer
Links staat de text Wijzigen wanneer de computer in Slaapstand gaat

dan heb je de optie "De computer in slaapstand zetten na:" verschillende tijds duren, kies hier nooit bij op accu en netstroom

als het niet over slaapstand gaat is op zelfde scherm de optie "het Beeldscherm Uitschakelen na: doe hier ook dan nooit of een langere tijd.

Door je vraag zo onduidelijk is dit het beste wat ik kan doen.