Wat is er aan de hand met mijn accu/netwerkadapter?

Als ik op mijn computer zit wanneer hij niet aan de netstroom zit valt mijn computer opeens uit. Als ik de netwerkadapter aansluit zegt hij dat er geen adapter is aangesloten. Wat is er aan de hand met mijn accu/netwerkadapter?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (1)

het lijkt mij een slecht contact ? en wellicht een slechte accu ?
door het slechte contact laad de accu wellicht niet goed op en valt hij uit
zie je in de taakbalk dat als de accu er in zit dat de lader bezig is met laden ?
brand het ledje op je adaptor ?
flikkert het wellicht soms, dat duidt op slecht contact ?
door een combi slecht contact en en oude accu krijg je hetzelfde
haal de accu er eens uit en alleen oplader ?
werkt dat beter , dan is het een slechte accu
capthavoc