Beetje vage vraag. Bedoel je niet gewoon een visualbasic script bestand? Die eindigen op vbs. Je kunt ze met kladblok openen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
VPS staat voor Virtual Private Server

"Een VPS is een zelfstandige, virtuele server die met meerdere VPS’en op één fysieke server is aangemaakt."

Het betreft dus een virtuele server die samen met andere VPS’en op één machine draait. Het lijkt dus op een dedicated server, je deelt de server met niemand, maar de machine deel je wel.
rose