Waar kan ik op mijn computer vinden hoeveel ram er in kan?

Windows vista 3gb ram easynote.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (2)

Niet op de pc zelf, maar via onderstaande website geef je merk en type in en de zoekfunctie zoekt de specs mbt het geheugen (onderaan de gevonden pagina vind je een compleet overzicht)

Toegevoegd na 41 seconden:
Je moet overigens in het kader 'speichersuche' beginnen door daar het merk aan te geven.
paulus811
12 jaar geleden
Waarschijnlijk kan je er nog wel ram bijstoppen maar aan de 3GB ram te zien zal je wel een 32bits Windows hebben. Dan heeft upgraden 0 zin aangezien je een 64bit OS nodig hebt om meer dan 3G te kunnen gebruiken. Als je wel een 64bits OS hebt dan moet je even het exacte model opzoeken, dan is het zo nagekeken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met een schroevendraaier kom je er niet achter wat de limiet is een van een ramslot.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tja ik heb inderdaad een 32 bit dus....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zou je ook je OS moeten upgraden voordat het zin heeft 4GB of meer te installeren.