Kan je een oudewetsen draad telefoon nog steeds aansluiten op het nieuwe net werk ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (2)

Weet niet wat je precies wilt. Maar in de basis is dat geen probleem.

Toegevoegd na 46 seconden:
Hiervoor kun je voldoende vinden op google om dit te realiseren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een oude telefoon met een driepunts stekker het probleem is als ik hem aan sluit dat ik geen kiestoon krijg,en mijn proviader kan mij niet veder helpen zegt hij.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Plaats is een foto v/d telefoon en stekker dan kijken we even verder.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat voor abonnement/aansluiting/kastje heb je? ADSL/ISDN ?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het lukt me niet een foto te plaatsen ik heb wel gevonden dat het bakkeliet telefoon heet en ik heb een abbonoment bij Tele 2 en heb daar ook een kastje van voor internet en me moderene telefoon (Philips).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oke, draai even het contactdoosje op de muur los je ziet dan een rood en blauw draadje als je die nu net zo op je sterker bevestigd dus blauw blauw en rood rood dan moet het werken.
nee niet altijd. Ligt eraan hoe hij werkt. hele oude telefoons werken niet via "DTMF" maar via "pulskiezen", als dit het geval is werkt het niet!
Als je een ISDN netwerk hebt werkt het ook niet, daarvoor heb je speciale telefoons.