Hoe sluit ik mijn XBOX aan op mijn computer beeldscherm?

Hallo,
Ik wil mijn xbox 360 aansluiten op mijn beeldscherm, een Compaq TFT5010, en daar heb ik deze kabel voor gekocht: http://www.dealextreme.com/p/gold-plated-vga-cable-for-xbox-360-160cm-length-82059

Ene uiteinde moet in mijn xbox en de ander aan mijn beeldscherm... maar hoe doe ik dat precies? VGA van de gekochte kabel is hetzelfde als die van mijn beeldscherm. Moet het uiteinde van de gekochte kabel niet female zijn?

Geluid word ook nog lastig voor mij :P
http://www.goeievraag.nl/vraag/noem-kabel.238037

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (1)

VGA van de gekochte kabel is hetzelfde als die van mijn beeldscherm. Moet het uiteinde van de gekochte kabel niet female zijn?

Weet je dit 100% zeker? Dat is namelijk heel ongebruikelijk, er zit altijd een female ingang op een monitor, althans zover ik in mijn beeldscherm aansluitende carriere heb meegemaakt. Welk scherm heb je?

Toegevoegd na 5 minuten:
Als je echt gelijk hebt heb je een female-female vga connector nodig.

Toegevoegd na 8 minuten:
Je zal dan met een tangetje even aan een kant de schroefbuisjes(?) weg moeten halen anders kom je in de problemen met de aansluiting bij de monitor.