De Nvidia GTS 250 grafische kaart heeft minstens een pc voeding nodig van 450 W. Ik bezit maar een voeding van 400 W. Welke videkaart dan kiezen?

De GTS 250 heeft minstens een pc voeding nodig van 450 W volgens de specificaties. Ik bezit maar een voeding van 400 W. Welke videkaarten hebben jullie nog (van 1 GB) die beter zijn dan de Geforce 8600 GT en die werken op een pc voeding van 400 W. + wat is de prijs?

Toegevoegd na 2 minuten:
Bovenstaande heb ik gestuurd naar enkele computerwinkels.

Mijn huidige voeding is FSP Group INC, Fortron
max output power: 400W

Ik heb een processor Intel Core 2 Quad CPU Q660 van 2.40 GHZ. Mijn PC heeft 3 GB RAM intern geheugen.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

een pc met quadcore gaat nog lang mee. ik zou je adviseren om niet je videokaart op je voeding aan te passen. 400w is erg weinig, koop een voeding van minimaal 600 of 700w. je pc is dan meer toekomst bstendig.

Toegevoegd na 42 minuten:
nav reactie:

Koop dus niet alleen een nieuwe voeding maar ook een nieuwe videokaart.

De voeding is echt 1 van de basis elementen van je pc. Als je die in 1x goed koopt dan kan je upgraden. Heb je een zeer beperkte dan zit je gelijk met jou probleem; je moet niet alleen de videokaart vervangen maar ook je voeding.