Is er te leven met deze specificaties? Ga er vooral html mee schrijven!

Pentium 3 600mhz processor
12.1 tft scherm 1024x768
12 gb hdd
320mb ram

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (3)

Het is zeker geen super computer en de 320mb ram kan nog wel echt een probleem worden. Waarom spaar je niet gewoon even door?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit is inderdaad een vrij oude computer. Persoonlijk zou ik er niet mee overweg kunnen, want ik ben snelheid gewend.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je er alleen HTML mee bewerkt kan dat goed maar zodra er ook plaatjes in de code moeten loopt het snel mis.