Kan je het geluid van je laptop harder maken ook al staat het bij het microfoontje rechts onderaan al op 100%?

Ik ben op vakantie in Bulgarije en heb geen extra speakertjes bij me. Ik zie echter op de F12 toets een microfoontje staan met 3 geluidsgolven en op F11 een met 1 geluidsgolf. Als ik erop druk gebeurt er niets. F10 heeft een microfoontje met een kruis erdoor maar het geluid wordt daar niet gestopt. Hoe laat ik deze toetsen werken of kan dat niet als het geluid al op 100% staat (rechts onderin het scherm naast de datum/tijd)?

Toegevoegd na 1 uur:
Help help! Door mijn geklooi met Fn + F10, F11 en F12 heb ik nu helemaal geen geluid mee op mijn YouTube afspeellijsten. Onderaan staat hij nog wel op 100% en de radio doet het ook nog. Op YT hoor ik niets meer, ook niet als ik de oortelefoontjes erin plug.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Zit er toevallig ook een FN toets op je toetsenbord? Als dat zo is moet je die ook indrukken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja die zit naast de Ctrl toets. Ik heb ze nu tegelijk ingedrukt maar er gebeurt niks.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Meestal zit dat geluid gekoppeld aan het systeem geluid, dus zou alleen omlaag nu werken als je hem al op zijn hardst hebt staan.

Andere antwoorden (1)

misschien kun je box(en) kopen, als je die op je laptop aansluit kun je het geluid veel harder zetten :)