ga met je papieren (hopelijk ook garantiebon) terug naar de winkel.
mogelijk kunnen deze mensen zeggen of het onder een technisch mankement valt, of onder eigen risico.

suc6 er in elk geval mee!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
20" zijn al een tijdje niet meer te koop. Dus ik neem aan dat je jaar garantie al is verlopen. Als je Applecare (een verzekering) hwbt afgesloten bij je Mac, zal ik zeker even langs een Apple Store gaan. Zo niet:

Kun je Engels? :D

http://ask.metafilter.com/63757/My-iMac-only-displays-a-blank-white-screen-when-I-turn-it-on-What-should-I-do