waar kan je een vt-x amd-v hardware versnelling kopen/downloaden?

hoi
ik heb een mac disk gekocht voor in virtualbox te gebruiken, maar nu heb ik een vt-x amd-v hardware versnelling nodig, moet ik dit kopen of is dit gewoon een update dat ik moet downloaden????

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (1)

Dat zijn eigenschappen van de processor in je PC, dus die kun je niet downloaden (er staat niet voor niets "hardware versnelling"). Je zult dus een nieuwe processor moeten plaatsen of een nieuwe PC.

Toegevoegd na 4 minuten:
Het zou trouwens nog zo kunnen zijn dat je processor het wel ondersteunt, maar dat het in het BIOS van je moederbord uitgeschakeld is. Even bij het opstarten met Del of F1 in het BIOS kijken of je zo'n setting kan vinden.
gvrox