Waarom kan ik op mijn laptop geen zelfgebrande DVD afspelen?

Met Magix Foto's op CD en DVD brand ik een DVD voor PC
Nu speeld deze DVD niet af op mijn Laptop, ik kan de Schijf zelfs niet openen.
Op een andere PC van mij doet de DVD het wel wat kan de oorzaak zijn?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware
2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb je windows media player wel op je laptop staan?

Antwoorden (4)

Dat je laptop het niet ondersteunt, daarom kan hij de schijf niet openen en waarschijnlijk ondersteunt het wel op je pc.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het zou kunnen dat de DVD niet gefinalized is of dat de DVD-rom bepaalde DVD's niet aan kan bijvoorbeeld geen DVD+R.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tja gebrande dvd en cd zijn altijd wat lastig om ze echt zo goed te krijgen dat ze overal goed werken
je kan wellicht even een cleaning dvd er in gooien
Je zou denken dat het overal wel werkt maar dat is niet altijd het geval
vooral laptop dvd spelers kunnen aardig gevoelig voor slecht gebrande dvd.
lukt een andere gebrande dvd wel en een gebrande cd ?
en wat dat betreft een gewone dvd/cd ?

tip als je een dvd brandt, brand deze dan niet op de allersnelste snelheid maar liever wat trager
dan kan ook wel eens helpen.
capthavoc
12 jaar geleden
Het ligt hoogstwaarschijnlijk aan je mediaplayer.

Probeer VLC.
http://www.filehippo.com/download_vlc/6966/

Dit is een oudere verzie, maar is gratis. En die kan je dan volgensmij dan weer gratis updaten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heeft er niks mee te maken,
1. het gaat om een foto cd.
2. de cd wil niet eens openen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
slimmerd... een cd is geen dvd, hierdoor breng je mensen die willen antwoorden in verwarring.
vertel ook het type van je laptop erbij.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heeft er niks mee te maken,
1. het gaat om een foto dvd.
2. de dvd wil niet eens openen. Voor dit antwoord maakt het niks uit, ook lijkt het nu of jij denkt dat ik de vraagsteller ben.