ik zoek een goede videokaart die zware games goed kan draaien en voor een paar jaar mee kan gaan, mijn budget is 100 euro, suggesties?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Voor 100 euro heb je echt geen videokaart die zware spellen kan draaien, dan moet je toch eerde aan 200 euro denken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Idd, doorsparen is het beste advies!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Helaas knul, voor 100 euro gaat je dat niet lukken.

Antwoorden (1)

Laat je niet helemaal gek maken door de reacties, voor 100 euro kom je een heel eind, een Radeon 5770 of 6770 is wel in staat de zwaardere games te draaien, niet alles op (ultra)high natuurlijk, maar 100 euro is een leuk begin. Als je er 130 van maakt wordt het al weer een stuk leuker met een Nvidia GTX460/Radeon 6850 of voor 140 euro een Radeon 6870.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een goed antwoord. Ik zou voor een goedkope 5770 gaan, dat past binnen je budget. Kijk ook even op marktplaats.