Hoe kijk je 3D op je laptop scherm zonder een 3d scherm er in????

Ik wil 3D gaan kijken op mijn laptop ik heb een Intel Core i7 2630QM processor en een Nvidia Geforce GT 540M dus dan lijkt het mij dat het voldoende is voor 3D te kunnen kijken op een 1600 x 900 resolutie.

De vraag is alleen hoe????

Want ik wil wel met een bril kijken maar welke kan alle 3D zien. Dus niet zo'n goedkoop kartonnen brilletje waar je alleen bepaalde 3D mee kan zien. Maar echt een 3D bril die alles kan zien.

Alvast bedankt,

Fed.

Toegevoegd na 27 seconden:
Het is ook voor spellen bedoelt :)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware
1.1K

Het beste antwoord

Ik weet niet welk scherm er in je laptop zit maar als deze geen 120hz ondersteunt (en dat doen er maar een paar, speciaal gemarket als 3d-laptop) dan kan je helemaal geen 3D kijken zoals jij dat voor ogen hebt (active shutter).

Toegevoegd na 5 minuten:
Je zou wel een 120hz monitor aan kunnen schaffen zodat je wel zo'n bril kan kopen, staan op de site die hierboven wordt gegeven.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Hier vind je een klein assortiment. Je hebt wel een flinke buidel met geld nodig..
http://www.nvidia.com/object/3d-vision-glasses.html