Ik heb net een EEEpad transformer van Asus gekocht, hoe kan ik dan?: zie beschrijving:

Hoe of wat heb ik nodig om mijn tabled op mijn samsung Tv aan te sluiten?

Hoe kan ik makkelijk muziek op mijn tabled zetten?

Hoe zit MyCloud in elkaar en wat kan ik ermee?

Als je al éen van de bovenstaande vragen kunt beantwoorden, ben ik daar al heel erg blij mee :)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (2)

ik heb zelf ook de ASUS Transformer, echter (nog) nooit gekeken naar de myCloud service, gezien ik dropbox gebruik (1 manier voor muziek). verder werkt het apparaat zoals elke telefoon op android. plug je usb kabel in je pc en sleep de muziek naar de music/muziek map op het apparaat (of maak deze aan als die nog niet bestaat). veel succes!

Toegevoegd na 1 minuut:
Om hem aan te sluiten op je tv (vanuit gaan dat die HDMI heeft), heb je een mini naar 'normale' HDMI connector nodig (rond de 3 euro op marktplaats). je hebt een male mini HDMI naar female HDMI adapter nodig en natuurlijk een gewone HDMI kabel van male-male
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
MyCloud gebruik ik niet. Daarmee zou je volgens mij je computer kunnen overnemen. Daarvoor gebruik ik eventueel PocketCloud.

Je tablet kan je op je tv aansluiten als je ook een mini HDMI kabel hebt (of micro) naar gewone HDMI. Je tv moet daarvoor wel een hdmi aansluiting hebben.

Muziek plaats je eventueel via een micro sd-kaart. Of via een USB-stick als je ook een keyboard docking hebt. Eventueel via USB rechtsstreeks op de pc (maar bij mij werkt dat niet). Zelf gebruik ik een app waarmee je tablet een ftp-server wordt. Dan kan ik op de pc via een ftp-client bestanden overzetten via de wifi-netwerk aansluiting.

Succes, 3 uit 3.