Via speecy geeft dit aan dat mijn Cpu en moeder bord 95 graden is, neem aan dat dit heet is is al heel wat weken zie UITLEG!!!!!!?

Mijn laptop is 1 jaar oud windows 7 -64Bit.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Indien het 95 graden is en dus niet fahrenheit zou ik even je ventilatierooster eraf schroeven en even goed stofzuigen daar, ook het rooster goed schoonmaken! Dan zou het opgelost moeten zijn, anders kun je nog altijd van die laptop coolers kopen, is een tientje op de zwarte markt. Gewoon een externe cooler. Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als het echt 95 graden Celcius is, is er meer aan de hand dan wat stof. Dat is een intern probleem dat je niet oplost met een externe koeler.

Andere antwoorden (2)

Dan kun je er een ei in bakken. Ik denk dat je uitlezing in graden Fahrenheit staat, anders is er iets heel erg mis. Kijk dat eerst eens na.
escape
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
35 graden is dan wel weer erg laag, zeker voor een laptop.
probeer het eens met dit programma..

http://www.cpuid.com/softwares/hwmonitor.html

als er dan nog 95 graden staat bij cpu of gpu, dan zou ik me zorgen maken.

sowieso de gaten die zuigen/blazen even met de stofzuiger langsgaan.. om evt. stof te verwijderen. (kan nooit kwaad toch? ;))

Toegevoegd na 1 minuut:
als je de setup gebruikt, installeer de ask toolbar niet, tenzei jij ook zo iemand bent die ze spaart... :P