weet iemand een goeie computer - max €500,-?

Toegevoegd na 1 minuut:
paar eisen;
minimaal 3gb ram,
Intel processor; liefst 'core i3 of core i5'
Windows 7 - 64 bits. maar dat is tegenwoordig standaard :D

Toegevoegd na 3 minuten:
BELANGRIJKSTE EIS: Geen Itegraded chipcards, krijg ik nachtmerries van omdat het me aan m'n vorrige pc doet denken, haha xd

Toegevoegd na 26 minuten:
ik heb al een tijdje lopen zoeken en ik denk dat het een van deze 2 word..?

http://www.medion.com/nl/electronics/prod/MEDION%C2%AE+AKOYA%C2%AE+E6221+laptop/30012167A1?category=standard_notebooks_11&view=pictures

of

http://www.bol.com/nl/p/computer/hp-g6-1180sd-intel-i3-2310m-4-gb-ddr3-ram-500-gb-hdd-15-6-inch-led/9000000011541774/index.html

:D verder heb ik nog een maand om te zoeken, want er ontbreekt nog €100,- ;D

Toegevoegd na 30 minuten:
-- Ik kijk voor een laptop --
vergeet natuurlijk de belangrijkste eis...
-FacePalm-

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Misschien kun je even op kieskeurig.nl kijken.
Ik heb als bron de link toegevoegd van pc's in de prijsklasse tot €500.
Succes ;)