Welke laptop?

Hallo ik ben al bezig om te sparen voor een laptop maar heb nog geen idee wat voor een. Ik zal hem moeten gebruiken voor school maar ik wil er ook wel graag spelletjes op willen spelen zoals de Sims 3. Ik wil het liefst onder de 600 euro blijven, welke laptop zouden jullie mij dan aanraden? Alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (3)

Je kunt misschien even op kieskeurig.nl. Kijken. Daar hebben consumenten allerlei producten beoordeeld. Ik heb als bron een link toegevoegd met laptops in de prijsklasse tot maximaal €600. Succes met het maken van een keuze ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Of anders de pricewatch van tweakers.net
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een goede laptop is:
HP Pavilion g7-1150sd - Intel i3 2310M / 4 GB DDR3 / 500 GB HDD / Intel HD / 17.3 inch
Intel Core i3 | 4096 MB | 500 GB | Intel HD | Beeldscherm: 17 inch (43.0 cm) | Windows 7 Home Premium 64-bit

bol.com prijs € 499,00
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heeft deze ook een goede video kaart? (heb er niet veel verstand van) :) ik wil er nl we een beetje spelletjes op spelen :)