Mijn computerbeeld knippert in een fractie van een seconde op zwart en dat dan een paar keer achter elkaar. hoe kan ik dit oplossen?

het is een flatscreen van samsung en ik weet niet wat ik er aan kan doen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Er zit vast garantie op,Terug naar de winkel waar je hem kocht en ruil hem voor een nieuwe.Als er belangrijke informatie op staat is het probleem groter dan kan je hem ook niet terug brengen anders gaat al je materiaal natuurlijk verloren. Succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Grote kans op een videokaart driver probleem, probeer eens of je een nieuwere kan vinden en installeren.