Hoe kan ik alles rangschikken in Windows Media Player's Mediabibliotheek?

Ik heb op mijn computer bijna geen albums staan. Bijna al mijn muziek heb ik los gedownload. Hoe kan ik in de Mediabibliotheek van Windows Media Player instellen dat de nummers niet worden neergezet onder albums?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Hardware
1.1K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik gebruik al jaren iTunes (onder Windows). Jammer genoeg werkt die niet lekker samen met LimeWire, maar ik kan daar mee leven.
Ik kan lekker alles in allerlei eigen playlists zetten en in de bibliotheek staat alles per nummer en artiest.
Ik vind het een heel prettig programma.
WMP is in die tijd erg veranderd (vroeger gebruikte ik die wel). Moest het laatst gebruiken omdat de telefoon van mijn dochter niet met iTunes samenwerkt. Vind het inderdaad een rampprogramma. Niets is makkelijk terug te vinden en het is totaal niet gebruiksvriendelijk.

Het beste antwoord

Denk dat het gelukt is als het is wat je bedoeld,

Start mediaplayer op.
Extra, Opties...
Tabblad Mediabibliotheek.
In mappen zoeken.
Geavanceerde opties.
Daar de mappen aangeven waarin mediaplayer de muziek mag zoeken.
Daarna naar je mediabibliotheek en links op Nummers klikken, dan in de lijst met muziek bovenaan op titel klikken.

Zal een plaatje toevoegen, laatste knoppen zijn omcirkeld.

Als het niet lukt hoor ik het graag, dan probeer ik verder te helpen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik heb 't geprobeerd maar dik gefaald... De MediaPlayer van MS is een absoluut gedrocht die veel te commercieel inelkaar steekt en waarbij 't eigenlijk toch vooral de bedoeling is dat je 't stramien van Microsoft gebruikt. Je kan hier en daar wel wat aanpassen maar nimmer op die manier zo gebruikersvriendelijk dat je denkt 'och wat handig'.

Ik gebruik dus winamp 2.8x... Klein, oud maar fijn en genoeg mogelijkheden om de sorteren.