Ik zoek een KVM switch welke je met je toetsenbord en/of muis kan bedienen. Welke is dan geschikt voor mij?

Voornamelijk voor maximaal 2 computers, dus een basis switch.

Toegevoegd na 12 minuten:
Minimaal 2 USB poorten, PS2 systeem gebruik ik niet.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De meeste switches kan je 'switchen' via een bepaalde toets-combi. Bijvoorbeeld 2x esc achter elkaar.

Antwoorden (1)

In de bron staat er een en op die site hebben ze er nog een hele berg dus als deze niet goed is kan je even verder kijken.