2 beeldschermen met vga splitter... kan dat?

Beste mensen,

Ik heb op dit moment 2 beeldschermen die ik beide wil koppelen aan mijn laptop die maar 1 vga ingang heeft. Nu wil ik voordat ik een vga splitter koop, weten of je met een vga splitter (als je die aansluiter op je beeldschermen) een normaal bureaublad krijgt en een externe, dus dat je op alle 2 de beeldschermen 2 verschillende dingen kan doen op 1 computer.

Rick

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware
1.3K

Het beste antwoord

Via één VGA aansluiting wordt maar één beeld verzonden, als je twee monitors aansluit zullen ze allebei datzelfde beeld weergeven.
Wel kan je op de VGA-aansluiting een ander beeld krijgen dan op het scherm van de laptop zelf, als de laptop daar geschikt voor is.