Hoe heten die computers die doktoren en scholen en andere instanties gebruiken.

Van die kleine systeem kastes die onder beeldscherm passen, ik bedoel niet die oude liggend systeem kasten van vroeger maar van die klein kastjes ter grote van bijv een PS3

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Wij noemen ze Thin Clients. Het enige dat die kan is inloggen op een server en vandaar de aplicaties draaien.

Toegevoegd na 6 minuten:
't is zelfs een officiële benaming ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Amadea
12 jaar geleden
En er zitten meerdere (ik meen drie, of misschien zijn er ook wel verschillende soorten) USB-poorten op.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Daar kan ik je helaas niet bij helpen... Een Thin Client als standalone gebruiken lijkt mij niet te doen. Een Thick Client heeft wel een eigen processor maar wat die aankan weet ik niet.