Waar kan ik mijn apple keyboard laten repareren?

Een van de toetsen van mijn toestenbord is eraf.
Een nieuwe kost 70 euro, maar ik dacht dat ik misschien hem
ergens kon laten repareren. Dit is het toestenbord dat ik heb.
http://store.apple.com/us/product/MC184LL/B?fnode=MTc0MjU4OTY&mco=MTc0MjczMDg

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (3)

Ik heb had het zelfde een jaar gelden.
Deze kon je toen nergens laten maken.
Omdat er geen markt voor is.
Ik heb een nieuwe gekocht.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Probeer eens bij een appel winkel in Nederland daar sturen ze hem op en dan is die hopelijk gemaakt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die apple keyboards kosten veel moeite om te maken, als je apple protection plan(?) hebt wordt hij opgehaald en krijg je een nieuwe, dat gebeurde ook bij mij iig