Welke laptop is beter?

ik twijfel tussen deze twee laptops:
- HP Pavilion DV6-3250ED - Intel i5-480M / 4 GB DDR3 RAM / 640 GB HDD / ATI HD 6550 / 15.6 inch
- en de Packard bell
Intel® Core i5-480M Processor
(2 x 2.66 - 2 x 2.93 GHz im Turbo Modus)
- 4096 MB DDR3 Speicher
- 500 GB HDD
- 1024 MB VRAM DDR3 NVIDIA® GeForce® GT 540M
- Inkl. Windows 7 Home Premium 64 Bit

Welke van de 2 is beter, en qua merk is dan acer, hp of packard bell beter?

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Acer? Waar?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ben aan het vergelijken, maar ik vroeg me af hoe het merk acer bekend staat.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het gaat niet om de machine, het gaat erom wat je er mee wilt doen ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
geen acer aub! = brol

Antwoorden (3)

Ik heb zelf niet zulke goede ervaringen met Packard Bell en we hebben toevallig thuis twee laptops van HP die prima functioneren. Ik heb zelf een Acer waar ik ook geen klachten over heb.

De specificaties van de HP en de Packard Bell ontlopen elkaar niet heel veel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De 2e, vooral omdat er een losse videokaart in zit dat is echt veel beter. Alledrie de merken zijn wel redelijk, al vindt ik zelf asus beter.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De Packard Bell heeft als plus-punt de GeForce kaart met eigen RAM. Dat belooft betere game-prestaties. Verder ontlopen beide elkaar weinig.
Packard Bell is wel echt een budget-merk. HP ook, maar in mijn ervaring zijn die toch net een tikkeltje minder 'el cheapo'.

Asus is in mijn ervaring een beter merk dan beide die jij noemt.