Opeens geeft mijn laptop een melding dat mijn touchpad is uitgeschakeld. Nu geeft hij een rood lampje ipv wit. Hoe schakel ik mijn touchpad weer in?

Ik heb een Compaq met Windows 7.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (2)

Rechtermuis klik op dat icoontje en inschakelen. Anders configuratiescherm en daar ook weer dat icoontje zoeken en daar bij de instellingen van dat apparaat kijken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ga hiervoor naar Configuratie scherm >> Computerbeheer.

Zoek "Muizen en andere aanwijsapparaten " op en click op deze Touchpad. Indien er een geel uitroeptekentje staat clickt U er op en kunt het inschakelen / c.q. stuurprogramma's (laten ) bijwerken.

Groet:Zoekertje