hoe kan ik een back up maken zonder een cd er voor te hebben of kan dat juist niet?

back up

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Je kan een backup overal op opslaan. Op een andere computer, op een externe harde schijf, op een USB stick, online, en ook op een CDR of DVDR ja.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik weet nu hoe het moet bedankt!

Andere antwoorden (3)

Dat kan zonder CD.
Gewoon de back-up op je usb-stick plaatsen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
als je 2 partities hebt op je computer kun je via norton ghost een image maken van je geinstalleerde computer en dan op je 2de (niet windows) partitie zetten. Je kun dus een verse installatie maken met alle programma's zoals jij dat wilt dus bijv office en google chat etc al geinstalleerd. dan norton draaien en op laten slaan op de 2de partitie
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb twee harde schijven in mijn computer dus ik kan gewoon de informatie die ik wil behouden op (laten we zeggen) hardeschijf2 zetten, en hardeschijf1 legen, en daarna de informatie van hardeschijf2 op hardeschijf1 terugzetten. Anders moet je met USB-sticks kloten (Via amazon.co.uk heb ik een Duracell 16 GB voor 32 pond gekocht!!)