Kan je een externe usb hdd aansluiten op de kpn experia box TG789vn??

Zodat ik hem op alle computers in het netwerk kan zien?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Het volgende staat op Internet :

KPN Instellingen
De KPN settings zijn zodanig dat de usb-poort van de router NIET gebruikt kan worden. Door in een webbrowser het adres http://192.168.2.254 in te typen kan de gebruiker "in het binnenste" van de router komen en bepaalde instellingen doen. Je kunt hierbij denken aan zaken als het draadloze lan, en de firewall poorten.

Dit betreft dus een nog in te halen achterstand van firma Thomson,om daar z.s.m. een update voor aan te bieden,zodat er honderdduizenden ONtevreden klanten naast een externe Hd ,ps3,xboxen etc aan deze box kunnen hangen. Helaas heeft KPN een gentlemen agree met dit bedrijf en uiteindelijk beter kunnen kiezen voor het stukken betere Siemens.

Groet:Zoekertje
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Op de TG789 is de USB aansluiting uitgeschakeld. (in de firmware)

Het is dus niet mogelijk daar een apparaat op aan te sluiten.
Bronnen: