De iPod Nano 8GB (159 euro op de officiele site)

Toegevoegd na 1 minuut:
139 inclusief verzending

http://www.redcoon.nl/index.php/cmd/shop/a/ProductDetail/pid/B248274/cid/18025/refId/kieskeurig/

Toegevoegd na 15 minuten:
28,50 werkend op MP.

Toegevoegd na 15 minuten:
Wel met gebroken scherm.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op marktplaats zijn ze veeel goedkoper, ik zou daar eerst even rond kijken
Tenzij je graag een nieuwe wilt Ik weet trouwens niet of de shuffle 8GB heeft, maar deze is ook heel goedkoop
Vooral op marktplaats
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die gaat tot 2GB. Ik ga eigenlijk niet uit van MP als dat niet gevraagd wordt of als een product nog in de winkel te koop is. Maar vooruit dan.
3de generatie iPod nano. Kan je denk ik wel voor 50 euro krijgen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een iPod nano kun je bij de Saturn vaak ook met veel korting krijgen